Facebook va pune accentul pe publicitatea interactiva

Recomanda informatia!

Sondaje, un format cu care te poti juca si jongla, dar si relitate augmentata. Facebook se va extinde in ceea ce priveste produsele sale publicitare interactive.

Pentru foarte multe firme care doresc sa isi faca reclama, Facebook anunta ca le va pune la dispozitie de acum inainte diverse produse publicitare. Prima noutate se refera la introducerea de sondaje in publicitatea video din new-feed-ul de pe mobil. Un format care a fost deja experimentat pe Story-urile de pe Instagram.

Aparute deja anul trecut, formatele car prezentau jocuri de publicitate adica Playable Ads, vor fi in ceea ce le priveste extinse inspre beta pentru toti cei care doresc sa isi faca publicitate pe Facebook.

In ceea ce priveste publicitatea din realitatea augmentata, care era pana acum rezervata doar unui numar destul de restrans de utilizatori, va fi din ce in ce mai populata si folosita de tot mai multa lume.

La fel ca si Facebook, cei care doresc sa isi faca publicitate, nu vor fi in masura sa aiba acces la datele obtinute din sondaje sau la datele individuale oferite de utilizatori. Va fi vorba doar despre un acces la niste date de ansamblu sau de agregate.

Playable Ads de la Facebook este un format de publicitate interactiva, un fel de trailer sau avanpremiera a unei aplicatii de exemplu, fara sa trebuiasca sa o descarci insa.

Acestea pot viza o audienta mult mai avizata sau mai calificata, adica utilizatori de o calitate superioara, mai angajati. Jocurile de publicitate au un format imersiv unde jocurile sau aplicatiile este prezentat intr-un video din news feed si incita oamenii sa il incerce. Experienta este una foarte interactiva, utilizatorii putand sa incerce o demonstratie a unui joc sau a unei aplicatii fara sa iasa insa de pe Facebook.

Un nou format care va atrage multa lume cu siguranta.

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *