Internet

Pentru companii SEO a devenit o necesitate!

Recomanda informatia!

 

Stiai ca 75% dintre utilizatorii de internet nu navigheaza mai departe de prima pagina a rezultatelor de cautare? Acest lucru inseamna ca, daca site-ul afacerii tale nu apare in rezultatele din prima pagina a cautarii, 75% dintre cei care fac interogarea nu te vor gasi niciodata.

SEO (Search Engine Optimization – Optimizare pentru motoarele de cautare) nu mai este o optiune pentru companii, ci o necesitate. De fapt, este probabil cel mai important lucru in care vei investi banii de marketing alocati.

Companiile, care sunt interesate de cresterea generarii de lead-uri online in acest an, investesc serios in SEO, imbunatatind Rank-ul cautarii si facandu-se vizibili pe internet. Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare poate fi uneori confuza si deseori se foloseste (incorect) ca un termen ce inglobeaza tot ce este legat de Inbound Marketing. Asta deoarece SEO pentru companii dezorienteaza – este un proces extrem de detaliat si precis – dar nu trebuie sa fii expert ca sa alegi intelept o echipa de SEO pentru pozitionarea mai buna a site-ului companiei tale.

Iti propunem cateva intrebari frecvente si raspunsurile la acestea, in speranta ca te va ajuta sa intelegi mai bine cum poti folosi optimizarea SEO pentru afacerea ta:

Care este diferenta dintre SEO si PPC?

SEO se refera la traficul de cautare organic, in timp ce PPC (Pay per Click – Plata pe click) face referire la rezultatele cautarii platite – cele care apar in casutele din partea de sus si dreapta a paginii rezultatelor de cautare. Campaniile “Plata pe click” sunt realizate prin intermediul Google Adwords, un program care promoveaza paginile de internet prin pozitionarea lor in una din casutele mai sus mentionate. Astfel, vei plati la Google pentru fiecare click pe care-l primesti cu o suma care depinde de concurenta existenta pentru cuvintele cheie alese de tine. Link-urile PPC sunt afisate in casutele gri in imaginea de mai jos, in timp ce casuta portocalie contine rezultatele cautarii organice.

Poate ca suna un mare deal, dar, de fapt, 82% din click-uri sunt pe link-urile organice, in timp ce doar 18% sunt pe rezultatele PPC. Unele cuvinte cheie pot costa sub un dolar pe click, dar cum plata pe click s-a dezvoltat foarte mult ca popularitate, preturile pentru cuvintele cheie foarte competitive si cautate au explodat pana la 20 dolari sau chiar mai mult. Astfel raman in competitie doar marile companii. De aceea noi iti recomandam tehnicile SEO in detrimentul PPC in cele mai multe cazuri.

Daca SEO nu este PPC, atunci ce este SEO?

Optimizarea SEO pentru companii inglobeaza lucrurile pe care programatorul IT si dezvoltatorul SEO le fac pentru site-ul tau in vederea pozitionarii lui cat mai bune in pagina de cautare a motoarelor precum Google si Bing. Tehnicile SEO incep prin a stabili o lista cu termeni de cautare relevanti si de calitate pentru afacerea ta. Folosind aceste cuvinte cheie, SEO va optimiza codul din back end-ul site-ului tau, va insera cuvintele cheie, descrierile si titlurile pentru continut, va crea noi pagini incorporand aceste cuvintele, va optimiza continutul deja existent si multe altele. Toate aceste tactici vor ajuta site-ul afacerii tale sa se ridice in cautarile pentru cuvintele cheie alese. Astfel, site-ul va fi vizualizat de mai multi oameni si in consecinta vei avea mai multe lead-uri pentru vanzari.

Daca pozitionam numele companiei, are relevanta din punct de vedere SEO?

Nu. Bineinteles, este bine sa pozitionam numele companiei. Dar, majoritatea potentialilor tai clienti nu vor cauta dupa numele firmei, iar sansele sunt ca niciunul dintre acei care fac acest lucru sa aibe vreo legatura cu tine. Oamenii, pe care ii ai in vedere pentru site-ul tau, sunt cei care sunt interesati de produsele sau serviciile tale. De exemplu, ei nu cauta dupa compania “iAgency“, ci dupa “agentie seo”. Optimizarea SEO de calitate pentru afaceri va ajuta acesti oameni sa te gaseasca inainte de a cunoaste numele afacerii tale.

Investitia in SEO este acum mai importanta decat oricand. Afacerea ta are nevoie de o strategie SEO pe termen lung daca doresti sa ai succes in mediul online!

 

Recomanda informatia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *