Arta-Cultura

Dupa Squid Game, mizeaza mai mult decat oricand pe international

Recomanda informatia!

De acum inainte, Netflix pariaza pe productii lansate in afara Statelor Unite ale Americii.

O gaina cu oua de aur. Asa am putea califica serialul Squid Game, lansat luna trecuta, un serial coreean care s-a bucurat de un succes imens pe platforma. Serialul de ficitune ar trebui sa genereze numai putin de 891 milioane de dolari in timp ce productia serialului a costat doar 21 de milioane. Cu alte cuvinte, ar trebui sa raporteze de 40 de ori mai mult bugetul initial.

Aceasta reusita nu face decat sa amplifice tendinta Netflix, de a miza pe creatii internationale. Conform unui raport emis de societatea Ampere Analysis, productiile nord-americane ale platformei reprezinta 55% din creatiile originale ale serviciului intre trimestrul al patrulea al anului 2019 si al treilea trimestru al anului 2020.

O strategie sudata

Citat de Rapid TV News, Richard Cooper, director de cercetare la Ampere Analysis, a facut urmatoarele precizari: intre al patrulea trimestru 2019 si al treilea trimestru 2021, Netflix a crescut volumul de titluri originale comandate, internationalul fiind acum in centrul activitatii.
Aceasta strategie devanseaza strategia aleasa de principalii concurenti de pe piata, din cauza maturitatii relative la care Netflix a reusit sa ajunga si a dorintei exprimate a companiei de a aduna cat mai multi abonati.

Dupa succesul de care s-a bucurat cu serialul Squid Game, fara indoiala ca Netflix va fi incurajat in aceasta strategie a sa. Expertii noteaza de altfel faptul ca in unele tari productia locala ramane destul de slaba, cum ar fi Polonia sau Turcia. In tarile in care Netflix a investit destul de mult precum Mexic sau Coreea de Sud, a cumparat numeroase productii locale deja difuzate sau a creat propriile sale fictiuni.
Pentru a profita de unele continuturi Netflix, poti cauta un ghid menit sa te ajute sa deblochezi catalogul US.

Recomanda informatia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *