Arta-Cultura

Dupa Squid Game, mizeaza mai mult decat oricand pe international

Recomanda informatia!

De acum inainte, Netflix pariaza pe productii lansate in afara Statelor Unite ale Americii.

O gaina cu oua de aur. Asa am putea califica serialul Squid Game, lansat luna trecuta, un serial coreean care s-a bucurat de un succes imens pe platforma. Serialul de ficitune ar trebui sa genereze numai putin de 891 milioane de dolari in timp ce productia serialului a costat doar 21 de milioane. Cu alte cuvinte, ar trebui sa raporteze de 40 de ori mai mult bugetul initial.

Aceasta reusita nu face decat sa amplifice tendinta Netflix, de a miza pe creatii internationale. Conform unui raport emis de societatea Ampere Analysis, productiile nord-americane ale platformei reprezinta 55% din creatiile originale ale serviciului intre trimestrul al patrulea al anului 2019 si al treilea trimestru al anului 2020.

O strategie sudata

Citat de Rapid TV News, Richard Cooper, director de cercetare la Ampere Analysis, a facut urmatoarele precizari: intre al patrulea trimestru 2019 si al treilea trimestru 2021, Netflix a crescut volumul de titluri originale comandate, internationalul fiind acum in centrul activitatii.
Aceasta strategie devanseaza strategia aleasa de principalii concurenti de pe piata, din cauza maturitatii relative la care Netflix a reusit sa ajunga si a dorintei exprimate a companiei de a aduna cat mai multi abonati.

Dupa succesul de care s-a bucurat cu serialul Squid Game, fara indoiala ca Netflix va fi incurajat in aceasta strategie a sa. Expertii noteaza de altfel faptul ca in unele tari productia locala ramane destul de slaba, cum ar fi Polonia sau Turcia. In tarile in care Netflix a investit destul de mult precum Mexic sau Coreea de Sud, a cumparat numeroase productii locale deja difuzate sau a creat propriile sale fictiuni.
Pentru a profita de unele continuturi Netflix, poti cauta un ghid menit sa te ajute sa deblochezi catalogul US.

Vezi si:  Carti de citit in februarie

Recomanda informatia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *