Afaceri

5 metode eficiente de promovare in masa: flyerele ieftine, o solutie la indemana

Recomanda informatia!

Visul de a avea o pune bazele si de a dezvolta o afacere profitabila care se regaseste in gandurile fiecaruia dintre noi reprezinta poate cea mai nevralgica “problema” a omului modern. An de an, la Oficiul National al Registrului Comertului sunt intregistrate cateva mii de companii noi, acoperind o plaja larga a domeniilor de activitate. Insa, marea intrebare care sta pe buzele antreprenorilor, este cu siguranta, legata de modul in care putem promova, intr-un mod cat mai productiv, mica afacere pe care tocmai am pus-o pe picioare. Care ar fi cele mai eficiente metode pentru a acapara atentia clientilor, fara sa investim o suma de bani exorbitanta in aceasta campanie de informare in masa? Cat de efiecienta, este, deci, promovarea prin flyere ieftine intr-o lume invadata de reclamele online, dar si din spatiul media?

Asadar, vom incerca sa facem o scurta trecere in revista si sa prezentam succinct principalele metode cu eficacitate dovedita pentru un proaspat antreprenor.

Promovarea prin flyere ieftine

Paradoxal, chiar daca nu ne-am putut inchipui, reclama prin intermediul unui set de flyere ieftine se poate dovedi o strategie de marketing cu profitabilitate maxima. Odata cu revolutia tehnologica din domeniul tiparului offset de la inceputul acestui secol, promovarea prin flyere ieftine constituie una din cele mai simple, si in acelasi timp, cu impact imediat asupra segmentului de cumparatori vizat. Astfel, la inceput de drum, putem apela cu incredere la serviciile unei tipografii specializate in print digital si imprimare offset!

Cu un buget decent alocat publicitatii, se pot furniza solutii flexibile si profesioniste de materiale promotionale atractive, cu un design placut ochiului, si care sa capteze imediat atentia potentialului cumparator in mana caruia ajunge un pliant sau un flyer ieftin.

Potrivit cercetarilor recente, rezultatele pot fi uneori chiar impresionate, mai ales cand avem la dispozitie un serviciu de distributie flyere performant si oameni dedicati care sunt la curent cu zonele de maxim interes pentru domeniul ales de catre tanarul antreprenor.

Promovarea prin carti de vizita si alte materiale pe suport fizic sau electronic

Intalnirea cu partenerii de afaceri este un prin pas in vederea cladirii unei relatii profesionale solide si de durata. Asadar, prima impresie conteaza! Iar modul in care ne prezentam in fata viitorului colaborator oglindeste perspectivele noastre de a ne dezvolta si de a lupta pe o piata concurentiala extrem de dura! Pentru a ne promova ieftin si eficient, putem recurge la inmanarea unor documente in format fizic sau electronic prin care sa facem cunoscuta atat identitatea noastra ca administrator al societatii, cat si a companiei insesi. Cartile de vizita sunt instrumentul principal prin intermediul caruia intram in contact cu furnizorii, dar si cu alte persoane cu care relationam frecvent. Pe langa numele companiei si al persoanei de contact, acestea trebuie sa contina, in mod obligatoriu, un logo, un slogan si eventual sigla companiei.

De asemenea, fiecare prezentare a companiei si a ofertelor trimise prin intermediul postei electronice trebuie sa fie insotita de un antet, logo, datele de contact ale firmei si orice alta informatie de interes pentru posibilii clienti.

Promovarea online

In ultimii ani, internetul a ajuns sa acapareze tot mai mult atentia publicului larg. Practic, mediul virtual a reusit sa castige tot mai mult teren, detronand informarea in masa prin intermediul canalelor de comunicatie. Mass-media, principalul promotor al campaniilor promotionale a scazut in topul preferintelor intreprinzatorilor si a publicului, in principal datorita costurilor extrem de mari de publicitate. Mai precis, promovarea online a devenit o optiune serioasa de afisare a identitatii unei companii nou infiintate, in special datorita preturilor foarte mici.

Mai mult decat atat, dezvoltarea si extinderea ariei retelelor de socializare a permis antreprenorilor sa prezinte ofertele si promotiile intr-o maniera mai rapida si prietenoasa. Conturile de Facebook, Twitter sau Instagram abunda de anunturi publicitare.

Promovarea prin intermediul bazelor de date

Promovarea prin intermediul bazelor de date a devenit o alternativa laudabila la publicitatea prin intermediul media sau al flyerelor ieftine. Ce presupune aceasta? In jurul afacerii, putem construi treptat o baza de minim 50 sau 100 de e-mail-uri ale unor oameni cunoscuti si pe care intentionam sa ii informam cu privire la afacerea pe care tocmai am demarat-o. Pe langa scurta prezentare a companiei, avem posibilitatea de a expune, intr-un mod atractiv, ofertele si promotiile noastre. In acest context, ne putem largi aria de clienti si sa obtinem feedback asupra afacerii pe care tocmai am lansat-o.

Prezentari publice

Pe langa promovarea prin flyere ieftine, afacerea noastra poate fi facuta publica si prin intermediul unor prezentari in cadrul unor diferite conferinte, lansari de publicatii, seminarii! Conferintele sunt, de cele mai multe ori, un mediu propice pentru a aminti de afacerea detinuta si de a lua contact cu diverse persoane din mediul de afaceri cu care s-ar putea initia o colaborare pe viitor.

In concluzie, chiar daca suntem la inceput de drum, dispunem de suficiente parghii pentru a ne propulsa spre varful ierarhiei in domeniul de afacere in care activam. Reclama prin flyere ieftine este o metoda cu impact vizual si psihologic imediat. Insa, nu trebuie sa uitam ca afacerea poate fi facuta publica si prin alte mijloace, precum cartile de vizita, social media, e-mail marketing sau participarea la conferinte sau seminarii tematice.

 

Recomanda informatia!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *