Tendinte e-commerce 2020 pentru magazinele online
Atunci cand vrei ca afacerea ta online sa ofere cea mai buna experienta pentru clienti, din ce in ce mai personalizata sau chiar vrei sa adopti mai concret realitatea augmentata, trebuie sa stii ca tendintele in materie de e-commerce din acest an, iti vin in ajutor si te pot sprijini in acest demers.
Realitatea augmentata si realitatea virtuala in sectorul e-commerce. Tehnologia realitatii augmentate este cea care va permite clientilor sa aleaga articole, scanand un mediu cunoscut in care se integeraza si se concretizeaza.
De exemplu, magazinele online de produse cosmetice sau de machiaj pot propune clientelei sa incerce diferite idei de machiaj sau cele de haine sa incerce diferite tinute.
Unele magazine online chiar au ajuns sa permita clientilor sa foloseassca anumite aparate sau produse inainte de a le folosi.
Nu mai trebuie deci sa iti imaginezi cum va arata o anumita canapea la tine in living, ci poti sa vezi asta. Scaneaza incaperea in care vrei sa pui canapeaua si iti faci o idee.
Cautarea vocala si impactul SEO. 50% din cautari vor fi se pare realizate in acest an prin cautarea vocala. Google isi doreste ca utilizatorii sa obtina cele mai bune rezultate prin cautarea vocala un lucru care va schimba putin datele in ceea ce priveste optimizarea in motoarele de cautare si conceperea unor site-uri noi.
Un serviciu ultra-personalizat. Foarte multi clienti si-ar dori sa ajunga pe un site e-commerce capabil sa furnizeze recomandari personalizate. Si 56% dintre ei s-ar intoarce pe un site de magazin on-line care da recomandari specializate. Dar Big Data este de mare ajutor pentru a analiza comportamentul tau de cumparator si pentru a trmite mailuri cu oferte adaptate profilului tau.
Se vor analiza astfel si se vor intelege datele vizitelor pentru a crea campanii de marketing care sa corespunda nevoilor si dorintelor.
Deci utilizatorii se vor bucura de cele mai bune experiente.