Sfaturi utile pentru a te lansa in comertul electronic
In aceasta lume din ce in ce mai conectata, cu un ritm din ce in ce mai rapid, adoptia accelerata a Internetului si a aparatelor mobile este pe cale sa transforme complet maniera in care consumatorii isi cauta produsele, obtin recomandari sau interactioneaza cu companiile care efectueaza platile. Studiile indica faptul ca numai putin de 90% din consumatori in cautarea unor informatii viziteaza site-ul web al unei companii sau al unui magazin inainte de a comunica. Acelasi lucru se observa si la clientii comerciali. Peste 50% din procese se deruleaza online. Oferirea clientilor optiunea comertului electronic poate creste vanzarile, ofera un avantaj concurential si amelioreaza productivitatea.
Strange legatura cu clientii tai. Foloseste comertul electronic drept o ocazie perfecta pentru a aprofunda relatia cu clientii tai. De exemplu, poti oferi promotii cumparatorilor online, sa le oferi informatii regulate cu privire la produsele noi sau sa ii inviti la diverse evenimente. Trebuie sa te asiguri ca oferi un continut de calitate
Pune accent pe marketingul multicanal. Daca oferi reduceri pe site-ul web sau pe pagina de Facebook, ai grija ca angajatii magazinului sa fie informati de acest lucru. Trebuie sa fie pregatiti pentru aceasta promotie, sa accepte cupoane si sa foloseasca cardurile de fidelitate. Marketingul canal inseamna aceasta coordonare a eforturilor online si in magazin pentru a-i asigura clientului o experienta cat mai placuta.
Gandeste « mobil ». Clientii asteapta ca site-urile Web sa fie compatibile si cu aparatele mobile, le este mai usor sa intre pe un site de pe telefon deoarece acesta ii inosteste peste tot. Mai mult de un sfert din consumatori afirma ca ies de urgenta de pe un site web odata ce constata ca acesta nu este compatibil cu smartphone-ul lor. De aceea, ideal ar fi ca un magazin sa beneficieze de o aplicatie usor de accesat si folosit.