Seful Peugeot spune ca doar „dependentii de ecologie ” cumpara masini electrice din cauza lipsei statiilor de incarcare
Carlos Tavares este directorul executiv al PSA, cel de-al doilea mare producator de automobile din Europa. In aproximativ un an, PSA se va contopi cel mai probabil cu Fiat Chrysler (FCA), punandu-l pe Tavares responsabil de ceea ce va fi al patrulea cel mai mare producator auto din lume. CEO-ul a declarat saptamana aceasta ca, fara subventii, cererea de masini electrice se prabuseste. „Vindem vehiculele noastre electrice dependentilor de ecologie”, a spus Tavares.
Potrivit Reuters, Tavares a oferit o lista de motive pentru care consumatorii de masa nu cumpara masini electrice – o retea de incarcare insuficienta EV, un interval limitat de EV si pretul incert pe termen lung al energiei electrice.
Tavares a explicat ca platformele vehiculelor Peugeot sunt dezvoltate pentru a utiliza motoare cu combustie, hibrizi si vagoane electrice pure. Motivul este sa „ne adaptam intr-un mod foarte agil la ceea ce cer consumatorii”.
Pana in 2020, PSA a raportat vanzari de la un singur EV, Peugeot 208 EV. Cu toate acestea, Tavares considera ca Grupul PSA este „pe cale” sa isi indeplineasca emisiile UE din 2020-2021. Grupul vinde in prezent vehicule cu aceste marci: Peugeot, Citroen, DS si Opel / Vauxhall. In semn de succes, CEO arata ca emisiile de CO2 ale flotei Opel au scazut cu 20% in 2019, prin mutarea modelelor precum Corsa pe platformele mai eficiente PSA si prin intreruperea modelelor cu combustie cu poluare ridicata.
Un PSA combinat si Fiat Chrysler va avea 14 marci, inclusiv Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Jeep si DS.
Cu toate acestea, in luna ianuarie, PA Consulting, a prevazut ca reducerile sale ar scadea cu 4% sub tinta sa din 2021, de 91,6 g / km. Acest lucru ar duce la amenzi de 938 de milioane EUR, potrivit firmei de consultanta globala.