Sfaturi pentru a profita de revolutia comertului electronic
Intr-o lume din ce in ce mai conectata si intr-un ritm din ce in ce mai rapid, adoptia accelerata a Internetului si in ceea ce priveste afacerile a transformat in mod considerabil felul in care consumatorii cauta produse, obtin recomandari sau interactioneaza cu companiile si efectueaza plati. Iata cateva sfaturi pentru a profita din plin de revolutia comertului electronic.
Strange legaturile cu clientii. Folosirea comertului electronic reprezinta ocazia perfecta de a strange legaturile cu clientii, de a crea relatii mai profunde. Spre exemplu, poti oferi promotii cumparatorilor online, sa ii anunti ori de cate ori ai produse noi si sa ii inviti la diferite evenimente. Gandeste-te sa le oferi si continut de calitate precum un blog pentru a fi la curent cu noutatile. Aceasta reprezinta o modalitate economica de a-ti promova marca.
Pune accentul pe marketingul multicanal. Daca oferi reduceri pe site-ul tau web sau pe pagina de Facebook trebuie ca aceste reduceri sa fie reale si ca anagjatii tai stiu absolut totul despre acestea. Acestia trebuie sa fie pregatiti pentru tot felul de reduceri, sa se descurce in astfel de situatii, sa accepte cupoane de reduceri si multe altele. Acest lucru poarta numele de marketing multicanal, cu alte cuvinte, o coordonare a eforturilor din mediul online cu cele din magazin pentru a-9 crea clientului o experienta cat mai placuta cu putinta.
Familiarizeaza-te cu clientii tai. Un magazin online faciliteaza colectarea datelor cu privire la comportamentul clientului cu scopul de a imbunatati exploatarea si experienta de marketing. Tu, ca proprietar de afacere online poti aduna toate aceste date si sa le analizezi rapid pentru a-ti cunoaste mai bine clientii. Vei sti astfel care sunt produsele care ii atrag mai mult, pentru a-ti rentabiliza la maxim investitia.