Istoria Companiei Hyundai

Recomanda informatia!

Compania Hyundai, denumirea oficiala fiind “Hyundai Motor Company” a fost fondat in anul 1967 in Corea de Sud. Compania Hyundai este totodata si cel mai mare producator de autoturisme din Corea.

Unul dintre modele de succes al acestei companii este modelul Accent. Modelul Hyundai Accent care a inlocuit modelul Excel, in cele mai multe tari este botezat si cunoscut sub numele de Hyundai Verna insa putem intalni acest model si sub alte denumiri, de exemplu Daimler Chrysler comercializeaza acest model sub denumirea Dodge Attitude. Putem mentiona linistit ca acest model face parte dintre modelele de autoturismele care sunt conuscute sub denumiri diferite si variate in diferite zone geografice. Astfel de exemplu in Venezuela, compania Daimler Chrysler  vinde acest model sub denumirea, Brisa de Dodge . Respectiv in Puerto Rico este cunoscut sub numele de Hyundai Brio iar in Franta acest model era cunoscut sub denumirea, Hyundai Pony. Acest model este fabricat mai ales in Corea de Sud dar se mai fabrica si in Turcia, India si Pakistan. Hyundai Accent sau Verna face parte din clasa subcompacta.

Unul dintre tarile in care acest model a inregistrat cea mai mare reusita era Austria. Astfel intre anii 1996-1998 in Austria modelul Hyundai Accent (X3) a fost pe locul trei la vanzari. In anul 1998 chiar s-a inregistrat un record in Austria privind vanzarea unui autoturism de import, datorita faptului ca in acest an s-au vandut 44.000 bucati din acest model. Fara indoiala acest model s-a dovedit un mare succes in Austria, acest fapt fiind demonstrat si de unele statistici, conform carora intre 1994-2000 s-au vandut in Austria in jur de 200.000 de modele X3. Bine inteles aceste succese au avut un impact pozitiv si asupra sectoarelor conexe ale comertului si industriei de autoturisme din Austria, astfel si asupra agentiilor de inchirieri de masini din aceasta tara. Putem amintii aici ca o agentie de inchirieri masini poate aduce beneficii suplimentare oricarui producator de autoturisme avand in vedere faptul ca fiecare agentie de inchirieri masini care se respecta include in flota de masini doar modele atent selectate. De asemenea multe dintre agentiile de inchirieri de masini dar mai ales agentiile de inchirieri masini care sunt lideri de piata pot fi considerate acele locuri unde pe baza unei sume de bani relativ nesemnificative orice poate inchiria o masina nou aparuta pe piata pentru o zi sau pentru cateva zile si bineinteles astfel, aceste modele pot fi evaluate si testate cu aceasta ocazie.

Odata cu destramarea blocului comunist din tarile Est-Europene compania a avut o posibilitatea si mai mare de a-si extinde piata de desfacere si in aceste tari. Bine inteles compania nu a ratat aceasta sansa. Astfel, putem aminti aici de exemplu ca in anul 2007 in Romania s-au vandut circa 13.000 de autoturisme produse de catre Hyundai. De asemenea si diferitele agentii de inchirieri de masini din Romania au inclus intr-un numar destul de mare in flota lor diversele modele Hyundai datorita unor considerente de calitate, observate foarte atent si rapid de catre multe agentii de inchirieri de masini din Romania.

Modelul Hyundai Accent este fabricat cu mai multe tipuri de caroserii respectiv cu mai multe tipuri de motorizari. Putem aminti aici ca acest model se poate regasii cu dotari diferite in functie de tarile in care se comercializeaza, astfel de exemplu in Marea Britanie modelul Accent este comercializat cu trei tipuri de caroserii si cu doua variante de motoare, ambele pe benzina. Desi in Marea Britanie este comercializat doar cu doua tipuri de motorizari acest model mai are si alte oferte de motorizari, astfel: 1.3 litri cu 12 valve, SOHC Alpha I4 cu 75CP (55 kW), 1,5 litri cu 12 valve, numit SOHC Alpha I4, cu 83 CP (69 kW) si 132 Nm, 1,5 litri cu 16 valve, DOHC Alpha I4, cu 101 CP (75 kW) si 133 Nm, 1,6 litri cu 16 valve, DOHC Alpha I4, cu 104 CP (78 kW) si 144 Nm

In anul 2000 acest model a capatat un design nou complet, astfel noile linii ale masinii au devenit mai sportive dar masina a fost crescuta putini si in dimensiuni. In 2003 iar a fost revizuit design-ul autoturismului insa de data asta intr-o masura mai mica respectiv cu aceasta ocazie a primit numle de cod: LC 2. In anul 2005 la Salonul Auto International de la New York, compania Hyundai a prezentat noua generatie al modelului Accent cu numele de cod MC. Acest model nou era dotat cu un motor numit CVVT, spatiul din interior era marit in mod considerabil respectiv avea si un nou exterior. La acea data s-a anuntat totodata ca acest model in urmatorul an va fi dispobil deja sic u un motor hibrid.

O reusita extraordinara al acestui model este faptul ca in Statele Unite ale Americii a ocupat locul trei in clasamentul celor mai bine vandute subcompacte in ciuda faptului ca in Statele Unite este disponibil doar cu un singur nivel de echipare (GLS). Insa dotarile acesteia includ sistem de franare cu 4 discuri, 6 airbag-uri, ABS si EBD, aer conditionat, radio cu CD. In Statele Unite cu acest model Hyundai se afla in fata unor rivali precum Toyota Yaris sau Chevrolet Aveo.

Hyundai are in jur de 50.000 de angajari in diferitele fabrici ale ei iar veniturile anuale ale companiei sunt estimate la peste 20 miliarde de USD. Compania a fost sponsorul principal al   „2002 FIFA World cup Korea Japan” si de asemenea compania Hyundai a fost si sponsorul oficial al „2006 FIFA Worldcup Germany”.

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *