Ce este înscrierea in directoare si cum se face

Recomanda informatia!

Dețin un director web și vãd des, siteuri înscrise în director total fãrã nici o noimã. Astfel de înscrieri nu ajutã la nimic, iar eu consider cã ori sunt fãcute de “copii buni la toate” ori automat.

La ce ajutã înscrierile în directoare?

Înscrierile în directoare ajutã la cre?terea în clasamentele motoarelor de cãutare pe anumite keyworduri (cuvinte cheie) alese de dumneavoastrã ?i la ob?inerea de back linkuri.

Ce sunt înscrierile în directoare?

Înscrierile în directoare constã în adãugarea linkului (adresei) siteului tãu în siteuri special create pentru asta. Linkul va fi adãugat înso?it de descrierea siteului care în general este de minim 200-250 de caractere, de o descriere meta (meta description), maxim 150 caractere, keyworduri (cuvinte cheie) pe care dore?ti sã urci în clasamentele motoarelor de cãutare. Mai avem nevoie de o adresã de e-mail, numele personal sau o porecla (asta nu prea conteaza) ?i nu în ultimul rând titlul siteului sau numele acestuia.

Majoritatea fac înscrieri în directoare, fãrã pu?inã responabilitate, adicã la titlul pun drept titlu keyworduri (titluri de genu: servicii, servicii web, servicii seo), câmpul destinat descrierii îl lasã necompletat sau pun keyworduri iar celelaltor câmpuri la fel nu dau prea mare importan?ã. Acest tip de înscriere nu ajutã la nimic, motoarele de cãutare, lund-o ca spam.

Cum se face corect o înscriere în directoare?

O înscriere în directoare, pentru a ajuta siteul, trebuie fãcutã cu responsabilitate ?i aten?ie la detalii. Vom pune ca titlu numele siteului sau un titlu relevant siteului, vom face o descriere meta ce constã într-o prezentare scurtã de 1-2 rânduri a domeniului de activitate a siteului. Apoi vom face o descriere mai lungã, care va con?ine o prezentare amãnun?itã a siteu-lui ?i a domeniului de activitate. Ca ?i cuvinte cheie, vom trece cuvinte sau expresii relevante (maxim 2 cuvinte) din descriere, aceste cuvinte fiind separate prin virgula (de exemplu: cuvant, cuvant cheie, cuvant 2, keyword). Apoi vom adãuga datele de contact ?i linkul unde se aflã linkul reciproc (asta dacã dorim sã-l adãugãm). Apoi vom da Submit sau Trimite.

Ce este linkul reciproc?

Linkul reciproc este un back link care îl oferim directorului web, pe siteul nostru prin adãugarea codului HTML pus la dispozitie de cãtre director. Linkul reciproc poate fi de forma unui cuvânt sau frazã cu legãturã cãtre director sau de forma unui microbanner (88×30) cu legãturã cãtre director. De cele mai multe ori linkul reciproc nu este obligatoriu.

Fãcând înscrierea în directoare cu responsabilitate, vom cre?te rapid în topurile motoarelor de cãutare.

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *