Afaceri – cele mai bune sfaturi pentru o carte de vizita reusita
Cartea de vizita reprezinta imaginea ta de marca, cea care iti va aduce mai multi clienti. In plus, este cel mai important instrument atunci cand vine vorba despre comunicare sau marketing,datorita careia clientii isi vor aminti mai usor de tine. Este deci foarte important sa ai o carte de vizita cat mai reusita si mai ingrijita.
Si chiar daca unele retele sociale precum LinkedIn sau Facebook te pot reprezenta foarte bine, asta nu inseamna ca nu te poti folosi si de cartea de vizita.
In zilele noastre reteaua este primordiala si intalnind cat mai multa lume vei reusi sa gasesti mai mult de lucru, sa te bucuri de cele mai bune oportunitati sau sa iti maresti clientela.
Informatiile indispensabile. Dintr-o singura privire, cei care se uita la cartea ta de vizita, ar trebui sa iti vada numele tau, cel al firmei tale, activitatea ta, dar si cel mai important lucru- datele de contact.
Nu trebuie insa sa exagerezi cu informatiile. O carte de vizita trebuie sa fie cat mai clara si mai precisa. Sa nu mai vorbim despre greselile de ortografie care nu isi au aici locul.
Trebuie sa mizezi cu alte cuvinte, pe cele mai bune cuvinte cheie.
O carte de vizita trebuie sa fie cat mai ingrijita. Cartea de vizita este ca o vitrina. Deci nu ar trebui sa fie in alb si negru ci cat mai creativa. Detaliile sunt cele care fac diferenta atunci cand vrei sa lasi cea mai buna impresie.\
Cartile de vizita personalizate, cea mai buna alegere. Cartile colorate, care se fac remarcate la prima vedre sunt foarte in voga. Deci ar trebui sa iti dublezi eforturile si sa ai cele mai personalizate carti de vizita. Cele care spun mai multe despre meseria ta sunt cea mai buna alegere.