Cea mai rapida dieta pentru slabit – dieta daneza originala

Recomanda informatia!

Dieta daneza este una dintre cele mai eficiente diete pentru slabit rapid din ultimii ani, motiv pentru care au aparut si numeroase variante ale acesteia. Pentru multi, dietele de slabit au devenit aproape un stil de viata, acestia le urmeaza cu rigurozitate si sunt mereu in cautarea acelei diete miraculoase care va face mai mult decat cea din urma.

Este foarte important de inteles ca un stil de viata in care se succeda prea multe diete de slabire rapida este nesanatos si chiar periculos. Sportul si alimentatia in diete ar trebui sa fie parti integrate ale regimului, iar cum specialistii recomanda o pauza de 4 pana la 6 luni intre retetele rapide de slabit, aceaasta perioada poate fi umpluta cu eforturi de a schimba obiceiurile alimentare pe termen lung si integrarea exercitiilor fizice in programul zilnic.

Cel mai importanta este alegerea unei diete care functioneaza cu adevarat si nu trebuie repetata. Dieta daneza originala este una dintre putinele solutii de slabit care se incadreaza in aceasta categorie.

Ce este dieta daneza?

Dieta daneza este o dieta care se concentreaza pe reducerea drastica a numarului de calorii consumate zilnic. Ea nu dureaza mai mult de 2 saptamani din motive lesne de inteles si promite sa ajute la pierderea a pana la 12 kilograme pe o perioada de 13 zile. Conform celor mai multe persoane care au urmat dieta, aceasta functioneaza cu adevarat, insa este o dieta relativ epuizanta in urma careia alimentatia si sportul trebuie sa devina parte integrata a vietii fiecaruia pentru a putea pastra rezultatele obtinute.

Aceasta dieta foloseste tehnica trecerii peste una din mesele zilei, in general micul dejun.

Mesele de pe parcursul zilei in dieta Daneza

Site-uri precum http://www.diete-deslabit.ro ofera explicatii mai detaliate ale retetelor ce trebuie urmate exact pentru rezultate optime, insa in mare, aceasta dieta se imparte zilnic astfel:

Micul Dejun: este masa peste care se trece in mod obisnuit. La micul dejun, cei care tin dieta nu pot servi decat o ceasca de ceai sau cafea cu maxim un cub de zahar.

Pranzul: este putin mai hranitor, insa urmeaza regula de a fi sarac in calorii. La pranz se pot manca cateva sute de grame de alimente sarace in proteine si pana la 2 tipuri diferite de legume. Spre exemplu, in prima zi se pot consuma doua oua fierte, o rosie si castraveti, iar ziua urmatoare cateva grame de sunca cu un iaurt slab.

Cina: La cina se prefera carnea de vita datorita continutului redus in grasimi, dar aceasta poate fi inlocuita si cu pui fara piele sau miel. De asemenea, sunt premise legumele, insa in cantitati foarte mici. Spre exemplu, in ziua intai a dietei se poate consuma carne de vita cu salata preparata cu ulei de masline si zeama de lamai. In ziua a 7-a se poate manca pui sau miel si un mar.

Dieta Daneza este stricta si va rezulta in mod normal intr-o scadere a nivelului de energie, de aceea este foarte important sa se urmeze intocmai instructiunile pentru a evita situatiile in care organismul nu primeste minimul necesar de nutrienti. Dupa cele 13 zile de dieta, aceasta nu trebuie continuata indiferent daca s-a atins rezultatul dorit sau nu, restul kilogramelor se pot pierde printr-un regim alimentar echilibrat si exercitii fizice.

Pentru cei multumiti de rezultate si care vor sa repete aceasta dieta, sfatul specialistilor este sa se faca o pauza egala cu de 10 ori durata dietei, in acest caz, aproximativ 3 luni (130 zile).

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *