Continutul potrivit pentru afacerea clientului

Recomanda informatia!

Continutul are cu siguranta un rol central in eCommerce-ul de astazi. Daca vrei sa vinzi, in primul rand trebuie sa iti gestionezi potentialii clienti asupra domeniului in care activezi si a produselor pe care le comercializezi. Toate acestea fara sa iti lauzi prea mult marfa, intr-un stil informativ si mai putin comercial, original si prezentat intr-o maniera cat se poate de creativa.

Redactarea este inportanta in drumul continutului catre client, fiind necesar a se indeplini toti pasii astfel incat informatia sa nu se piarda pe parcurs si sa isi atinge scopul. Iata care sunt acesti pasi

Gasirea unui subiect bun – continutul trebuie sa fie original si unic, creat intr-o maniera cat mai creativa si aparte. Articolele utile cu solutii in anumite probleme reale cu care se confrunta publicul tinta nu dau niciodata gres.Informeaza-te referitor la lucrurile care ii intereseaza pe oameni si ofera-le solutii.

Analiza concurentei – acest pas este foarte important deoarece nu vrei sa oferi aceleasi informatii ca si concurenta si intr-o maniera similara. Daca un subiect a fost deja abordat de concurentii tai, realizeaza o alta varianta proprie, care sa dea noutate continutului si sa fie complet diferita de ce expusa de concurenta.

Redactarea – articolele trebuie scrise mereu gandindu-te din perspectiva citittorilor; trebuie urmarita logica argumentelor; a se oferi calitate, nu cantitate si cel mai important aspect, mare atentie la modalitatea de scriere, la gramatica.

Optimizarea continutului – acesta trebuie sa fie natural, de calitate si fara prea multe cuvinte cheie. Pentru a crea continut in termenii Google, iata cum il poti optimiza din punct de vedere SEO:

  • – foloseste cuvinte cheie relevante care sa se regaseasca si in continutul de pe site. Integreaza aceste cuvinte in mod natural in text, fara ca acestea sa se tot repete;
  • – nu folosi niciodata continut duplicat de pe alte site-uri sau pagini ale site-ului tau,
  • – in ceea ce priveste formatarea continutului SEO trebuie sa folosesti cuvinte cheie, sa scrii in propozitii scurte sa pui link-uri si pe alte pagini din site, sa optimizezi imaginile, sa lasi spatiu intre paragrafe pentru o lectura usoara, sa boldezi doar unele cuvinte cheie pentru a le atrage atentia cititorilor..

Promovarea continutuluiinformatia trebuie promovata, chiar daca continutul a fost optimizat.

  • – cauta pe Twitter, Facebook, bloguri si forumuri discutii in functie de cuvintele cheie,
  • – trimitecontinutul prin e-mail abonatilor la newsletter noutatile care ii pot convinge sa apeleze la serviciile tale;
  • – posteaza-l pe Facebook, Google+, Twitter, Pinterest, LinkedIn sialteretele de socializarerelevantepentrudomeniul in care activezi;
  • – poti sa te folosesti de Facebook sau LinkedIn Ads pentru a ajunge la publicul la care tu tintesti,
  • – adauga un link in articolele urmatoare, acolo unde vorbesti despre subiectul in cauza.

Folosindu-te de toate metodele de promovare enumerate mai sus, continutul creat de catre tine poate ajunge la mai multi oameni interesati, imediat dupa ce a fost publicat. Datorita optimizarii continutului, articolul va putea fi gasit in functie de cuvintele cheie pe Google.

Toti acesti pasi : Gasirea subiectului – Analiza concurentei – RedactareaOptimizareaPromovarea, trebuie efectuati pentru un ucces al drumului parcurs de continut catre clienti.Gaseste mereu subiecte unice pentru crearea continutului tau, creeaza scenariisi testeaza rapid eficenta acestora, daca vrei ca cei care iti citesc continutul sa cumpere produsele tale.

In concluzie, atunci cand creezi continut pentru site-ul pe care il detii ai grija sa urmaresti toti acesti pasi, pentru ca drumul articolului catre client sa fie cat mai natural si mai rapid.

Mai multe detalii aici: https://marketingonline.prodigitalmedia.ro/

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *