Afaceri cu magazine de incaltaminte sport

Recomanda informatia!

Afacerile cu incaltaminte prind tot mai mult teren. Magazine se deschid la tot pasul, iar centrele comerciale sunt pline de reprezentante ale brandurilor de renume. Cu alte cuvinte, un business in care merita sa investesti.

Risc mic, profit mare

E greu sa gasesti o idee buna de afacere atunci cand vrei sa iti deschizi un magazin. Potrivit specialistilor in marketing, marfa neperisabila e solutia pentru un business aflat la inceput de drum. Riscurile sa pierzi investitia sunt mult mai mici, intrucat, intr-un fel pantofi sport barbatestisau altul tot reusesti sa o valorifici. Iar cand vine vorba despre incaltaminte, comparativ cu pretul mediu al produselor, profitul tinde sa fie ridicat.

De ce trebuie sa tii cont

Incaltamintea sport a devenit, mai mult decat o necesitate, un trend. Oamenii nu mai poarta tenisi sau adidasi doar pe terenul de sport ori pentru jogging, ci acest gen de pantofi comozi si usori a ajuns un accesoriu de zi cu zi.

Femeile poarta incaltaminte sport chiar si la tinute elegante, iar marii designeri au inclus in colectiile lor din ultimii ani pantofii sport, astfel ca acestia au ajuns in garderoba femeilor si barbatilor de toate varstele. Cu alte cuvinte, un magazin ce comercializeaza incaltaminte sport pentru barbati ar putea fi o idee de succes.

Insa, atunci cand ai decis sa deschizi un magazin de incaltaminte trebuie sa iti studiezi concurenta. Trebuie sa vezi care sunt competitorii afacerii tale si cat de puternici sunt. Daca ai ales varianta sa mergi pe incaltamintea sport, intrucat cererea e sigura si relativ constanta, trebuie sa identifici ce anume vrea „piata”. Aici incepe munca grea, care presupune o documentare constanta. Un magazin nisat pe incaltaminte sport trebuie sa ofere varietate ca sa poata avea succes.

Modul de prezentare al marfii este extrem de important. El trebuie sa fie placut ochiului, personalul trebuie sa se implice, sa le ofere ajutor clientilor, atmosfera trebuie sa fie una placuta, care sa invite pur si simplu clientii in magazin. Iar promotiile, reducerile, ofertele sunt elemente esentiale de care trebuie sa tii cont. Ele chiar functioneaza si pot aduce profituri substantiale. 

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *