Compania ta are nevoie de servicii SEO? Iata ce trebuie sa stii
Concurenta in mediul online este din ce in ce mai acerba in ultimii ani. Pentru a avea o vizibilitate cat mai buna in motoarele de cautare, este important ca site-ul tau sa fie optimizat SEO. In consecinta, acest lucru iti va aduce un trafic mai mare si o rata de conversie mai buna; in traducere, vanzarile si profitul vor creste.
Desigur, pentru ca rezultatele sa fie cele dorite, este necesar ca optimizarea SEO sa se bazeze pe o strategie atent gandita. Daca nu ai experienta necesara in acest domeniu, este de preferat sa optezi pentru servicii SEO oferite de catre o agentie specializata. Inainte de a incheia un parteneriat cu o anumita agentie este esential sa stii cum poti aprecia daca serviciile pe care aceasta le ofera sunt de calitate. Acestea sunt cateva dintre aspectele cheie pe care trebuie sa le afli de la agentia cu care vrei sa colaborezi!
Portofoliul de clienti al agentiei
Este important ca agentia cu care vrei sa colaborezi sa aiba experienta in domeniu. Daca aceasta ofera servicii SEO de calitate, iar clientii sai se bucura de rezultatele dorite, iti va impartasi fara nicio ezitare informatii relevante din portofoliul sau de clienti.
Un preview al strategiei SEO pe care o va aborda
Agentia trebuie sa inteleaga domeniul pe care il abordezi pentru a putea sa contureze o strategie personalizata. Doar asa va putea sa-ti ofere servicii SEO de calitate. De asemenea, aceasta trebuie sa stie sa-ti explice in detaliu activitatea pe care o va desfasura pentru ca site-ul tau sa obtina pozitii de top in Google. Mai mult, solicita un deadline aproximativ cu privire la atingerea rezultatelor promise.
Ulterior, pe baza un Audit SEO, agentia ce ofera servicii SEO va trebui sa stie sa identifice si sa iti comunice eventualele probleme tehnice cu care site-ul tau se confrunta inainte de a incepe aceasta colaborare.
Pronosticuri cu privire la rezultatele serviciilor SEO
Daca agentia care ofera servicii SEO iti garanteaza ca site-ul tau va ocupa prima pozitie in Google inca din prima luna, iti recomandam sa iti indrepti atentia catre o alta companie. Orice specialist SEO cu experienta stie ca nu poti garanta niciodata primele pozitii in Google. Cu toate acestea, exista numerosi pseudo-specialisti care ofera astfel de promisiuni, in speranta unor castiguri imediate.
Desigur, daca strategia de optimizare SEO este una solida si eficienta, site-ul tau poate sa aiba rezultate pozitive chiar din prima luna. Insa, nimeni nu iti poate garanta ca vei ocupa prima pozitie in Google dupa anumite cuvinte-cheie, deoarece sunt mult prea multi factori care influenteaza felul in care site-urile sunt ierarhizate in motoarele de cautare.
Cum evaluezi serviciile SEO oferite de o agentie?
Exista o serie de indicatori prin care poti evalua rezultatele serviciilor SEO oferite de catre o agentie. Unul dintre cei mai importanti este traficul organic de pe site. Un specialist SEO ar trebui sa stie sa utilizeze tool-uri specifice domeniului pentru a urmari evolutia site-ului in pozitiile pe Google, numarul de linkuri de pe alte site-uri care aduc trafic catre site-ul tau si alti indicatori similari. Totodata, acesta ar trebui sa iti ofere informatii legate de acesti indicatori si sa adapteze strategia SEO in functie de evolutia lor.