Cum sa iti promovezi si optimizezi magazinul online

Recomanda informatia!

Foarte multi antreprenori gasesc in mediul virtual locul perfect pentru a-si dezvolta afacerile. Avantajele sunt multiple, plecand de la chiria mai mica decat in cazul unui spatiu comercial pana la numarul angajatilor care este mult mai redus atunci cand ai de gestionat un magazin online. Pentru a avea succes, un magazin virtual are insa nevoie de promovare.

Iata cateva sfaturi despre cum sa face promovarea unui magazin online:

In ultimii ani, motoarele de cautare s-au dovedit a fi principala sursa prin care poti creste traficul pe o pagina web. Pentru a atrage cat mai mult potentiali clienti din motoarele de cautare, este nevoie sa tii cont de anumiti factori importanti pentru motoarele de cautare.

In primul rand, ai nevoie de cuvinte cheie pe care sa le folosesti in puncte importante atat in interiorul site-ului cat si in afara lui. Aceste tehnici se numesc „seo on page” (poate fi utilizat aici un tool gratuit de analiza site onpage)  si „seo off page”. Prima categorie se refera la anumite URL-ul care ar trebui sa contina cuvinte cheie pe care doresti sa le folosesti. Aceste cuvinte cheie ar trebui alese cu grija astfel incat ele sa coincida cu cele pe care le folosesc potentialii clienti in cautarile de pe internet. A doua categorie se refera la articole scrise pe surse externe site-ului care sa contina link-uri catre propriul site. Aceste articole pot aparea pe alte site-uri sau forumuri si pagini de retele de socializare.

O alta metoda de promovare a magazinului virtual este prin advertoriale plasate pe site-uri cu acelasi public tinta ca si produsele pe care le vinde magazinul. Acestea trebuie redactate cu grija, sa contina informatii concrete, sa nu fie foarte lung si sa explice foarte clar domeniul de activitate al site-ului despre care scrii.

Acestea sunt doar cateva dintre metodele de promovare si optimizare ale magazinului online, dar printre cele care dau rezultatele pe termen lung. Bineinteles, se poate opta si pentru promovarea clasica, publicitara, pe alte suporturi media, sau prin bannere pe alte site-uri, dar acest tip de promovare da rezultate doar pe moment, in vreme ce tehnicile SEO asigura rezultate pe termen lung.

Recomanda informatia!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *